eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teyzemlerin arabası var evinde doblo.ikisininde ehliyeti var ama araba sürmeyi bilmezler.öylece duruyor.sat kurtul diyorum bu piyasa varken.yoksa hurdaya olacak diye.dinlemiyorlar.
Bence tam tersi değerlenir araçları. Eski araçlar iyi araçlardan daha pahalı