• 06-01-2024, 01:21:49
    #19
    Bekleyin düşer hocam (!)
  • 06-01-2024, 01:26:24
    #20
    teyzemlerin arabası var evinde doblo.ikisininde ehliyeti var ama araba sürmeyi bilmezler.öylece duruyor.sat kurtul diyorum bu piyasa varken.yoksa hurdaya olacak diye.dinlemiyorlar.
  • 06-01-2024, 01:28:23
    #21
    5 kazanirken 2 kredi oduyordum. Simdi 50 kazanirken 20 kredi oduyorum. Fiyat dusmesi icin bir sebep yok. Ortada balon da yok. Hersey gayet normal bu enflasyon rakamlarına göre
  • 06-01-2024, 01:38:43
    #22
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teyzemlerin arabası var evinde doblo.ikisininde ehliyeti var ama araba sürmeyi bilmezler.öylece duruyor.sat kurtul diyorum bu piyasa varken.yoksa hurdaya olacak diye.dinlemiyorlar.
    Bence tam tersi değerlenir araçları. Eski araçlar iyi araçlardan daha pahalı
  • 06-01-2024, 02:47:34
    #23
    SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam araç fiyatları düşüyor veya sabit kalıyor ancak euro dolar bandında ki hareketler her zaman etkiliyor araç piyasasını. Şuan alım satım az ona rağmen fiyatlar bu şekilde. biraz faizler rahatlasın yine kimse tutamaz araç piyasasını. Tabi eskisi gibi sıfırdan daha pahalıya satılmaz da
    Hocam şahine 200 bin lira istiyorlar araç piyasası boğa sezonu yaşıyor resmen çok pahalı 2. el araçlar tamam sıfıra 2 3 milyonu da verirsin de 2. el 2010 model altı arabalara noluyooo yani
  • 06-01-2024, 03:00:10
    #24
    davo68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şahine 200 bin lira istiyorlar araç piyasası boğa sezonu yaşıyor resmen çok pahalı 2. el araçlar tamam sıfıra 2 3 milyonu da verirsin de 2. el 2010 model altı arabalara noluyooo yani
    hocam almasalar düzelecekte Onunda talebi çok. ben bu süreçte ticari araçlara yöneldim. vergisi az, yakıtı düşük. Tek sorunu vize yıldan yıla. (vize parası değil gidip gelmek eziyet )

    Bu süreçte 1 tane ford courier 2022
    1 tane fiat fiorino 2023
    wv cady otomatik life 2023 aldım.
    Hepsinden para kazandım (enflasyona karşı yoksa üstüne falan satmadım tanıdıklara gitti)

    avrupada bu arabalar aile arabası olarak geçiyor. talepleri de çok fazla. bizde ticari olduğu için korkuyorlar ancak vergisi çok uygun oluyor. gidip 200bine şahin alacağına 2007-2008 fiorino alsa bin kat daha iyidir. Dayanıklılık zaten şahinde yokta fiorina da en azından bir tık iyidir. fiorino nemo bipper hepsi aynı eski modellerde
  • 06-01-2024, 03:12:10
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Düşeceğini sanmıyorum, öyle söyleniliyor ama ihtimal belki ama zor gibi.
  • 06-01-2024, 09:42:05
    #26
    Sıfır araçlar ancak vergi indirimi olursa düşer. Her şeyi arz talepe bağlamayın onlarca kriter var.
  • 06-01-2024, 10:32:21
    #27
    Bankada bu faiz, millette bu para olduğu müddetçe bu süreçte araç piyasası ve emlak sektörü ölüdür.