• 05-01-2024, 03:06:16
    #19
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmazmı 2.5 sene gel gitli bir ilişki, pandemi başlaması ve ardından ilişkini bitmeis.
    İlişki bittikten 3 ay içerisinde evlenmesi. Benim pandemi başlarında 2 sene aşk acısı çekmem.
    Evlenmeyecekseniz sevmeyin kardeşim Mutlu olsun her zaman.
    Ah be hocam yaktım bir tane boşverin elinizi sallasanız 50 si
  • 05-01-2024, 10:40:35
    #20
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gençliğim aklıma geldi, beni çok seven bir kızla ilk kez yüz yüze gelmiştik.
    (Üniversitede) Eskiden de görüyordum ama bu durumdan haberim yoktu.
    Date maksadıyla buluştuğumuzda zangır zangır titremiştim... Ah gençlik ah...
    Sana kız mı yok abi, sen bu yakışıklılıkla her gün farklı biriyle takılman lazım Şakası bir yana seveni üzmeyin kızlar lütfen
  • 05-01-2024, 19:57:45
    #21
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir aktivite bulunsun buluşmada (bowling, bilardo, sinema, lunapark, oyun parkları gibi türetilebilir)
    Bence ilk buluşmada bunlar olmaz.
    Sinema hiç olmaz. Bir kafeye geçip 2 kahve içip sohbet muhabbet ilk buluşma için yeterli.
    2. buluşma da bu saydıkların olabilir.

    Hadi hayırlısı olsun, rahat davran kendine güven. Kasıntı olma.
  • 05-01-2024, 20:48:50
    #22
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence ilk buluşmada bunlar olmaz.
    Sinema hiç olmaz. Bir kafeye geçip 2 kahve içip sohbet muhabbet ilk buluşma için yeterli.
    2. buluşma da bu saydıkların olabilir.

    Hadi hayırlısı olsun, rahat davran kendine güven. Kasıntı olma.
    1.5 senedir dateye çıkmadığım için ne yapılır ne edilir unuttuk vallahi
  • 05-01-2024, 20:49:19
    #23
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5 senedir dateye çıkmadığım için ne yapılır ne edilir unuttuk vallahi
    Yakışıklı adamsın, e book lazımsa pm at, taktik tecrübe paylaşılır
  • 05-01-2024, 21:13:31
    #24
    Eeeeee...Sonuç ne oldu. Bu kadar kişi kendince doğru olan yorumunu yaptı.
    Bir bilgilendirmeyi hakediyoruz diye düşünüyorum.
  • 05-01-2024, 21:16:22
    #25
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakışıklı adamsın, e book lazımsa pm at, taktik tecrübe paylaşılır
    Ücretsiz ise alayım
  • 05-01-2024, 21:39:02
    #26
    burnunda fok,gözünde çapak olmasın. aç gitme,yemek yersen dişini fırçalaman yetmez .iki türlüde ağzın kokabilir.naneli şeker ye.
  • 05-01-2024, 22:10:50
    #27
    Oradan_Buradan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eeeeee...Sonuç ne oldu. Bu kadar kişi kendince doğru olan yorumunu yaptı.
    Bir bilgilendirmeyi hakediyoruz diye düşünüyorum.
    Öğlen buluştuk hocam. 3'de dersi vardı bi 2.30 saat beraber vakit geçirdik kahve içtik. Heyecanlıydı baya kız da. Genel olarak çok güzel geçti, kız içinde aynı şekilde. Göründüğünden çok daha güzelsin dediğimde falan utanıp gülmesi falan var, çok tatlıydı. Devam ediyoruz bakalım numarasını falan verdi. Kız tam kafamdaki profil çok iyi. Doğum günüydü geçen hafta ufak bir hediye almıştım akşam hediyeyi masaya koyup fotoğraf atmış bana. Şuanlık her şey güzel gidiyor bakalım