Eeeeee...Sonuç ne oldu. Bu kadar kişi kendince doğru olan yorumunu yaptı.
Bir bilgilendirmeyi hakediyoruz diye düşünüyorum.
Öğlen buluştuk hocam. 3'de dersi vardı bi 2.30 saat beraber vakit geçirdik kahve içtik. Heyecanlıydı baya kız da. Genel olarak çok güzel geçti, kız içinde aynı şekilde. Göründüğünden çok daha güzelsin dediğimde falan utanıp gülmesi falan var, çok tatlıydı. Devam ediyoruz bakalım numarasını falan verdi. Kız tam kafamdaki profil çok iyi. Doğum günüydü geçen hafta ufak bir hediye almıştım akşam hediyeyi masaya koyup fotoğraf atmış bana. Şuanlık her şey güzel gidiyor bakalım