AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gençliğim aklıma geldi, beni çok seven bir kızla ilk kez yüz yüze gelmiştik.
(Üniversitede) Eskiden de görüyordum ama bu durumdan haberim yoktu.
Date maksadıyla buluştuğumuzda zangır zangır titremiştim... Ah gençlik ah...
Sana kız mı yok abi, sen bu yakışıklılıkla her gün farklı biriyle takılman lazım Şakası bir yana seveni üzmeyin kızlar lütfen