• 05-01-2024, 00:39:03
    #10
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk önce flörtleşmeye başla date felan anlamsız zaman kaybı
    Flört zaten hocam şuanda adı var yani. Ama yüz yüze tanışmadan karakterleri net olarak görmeden bir ileri geçilmiyor.
  • 05-01-2024, 00:39:50
    #11
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Bir aktivite bulunsun buluşmada (bowling, bilardo, sinema, lunapark, oyun parkları gibi türetilebilir)
  • 05-01-2024, 00:39:52
    #12
    Platin üye
    Gençliğim aklıma geldi, beni çok seven bir kızla ilk kez yüz yüze gelmiştik.
    (Üniversitede) Eskiden de görüyordum ama bu durumdan haberim yoktu.
    Date maksadıyla buluştuğumuzda zangır zangır titremiştim... Ah gençlik ah...
  • 05-01-2024, 00:40:58
    #13
    Şaka bir yanada kimse olma kendin ol. Gerisini işin akışına bırak. Karşındaki de senin kadar heyecanlı olacak. Kasmayın birbirinizi. Yolda gördüğün her kedi köpeğe canım cicim üşüdün mü sen gibi tiki modunda olma yeterli. Kendin ol....
  • 05-01-2024, 00:52:01
    #14
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gençliğim aklıma geldi, beni çok seven bir kızla ilk kez yüz yüze gelmiştik.
    (Üniversitede) Eskiden de görüyordum ama bu durumdan haberim yoktu.
    Date maksadıyla buluştuğumuzda zangır zangır titremiştim... Ah gençlik ah...
    Devamı yok mu hocam 😅
  • 05-01-2024, 00:54:03
    #15
    Platin üye
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devamı yok mu hocam 😅
    Olmazmı 2.5 sene gel gitli bir ilişki, pandemi başlaması ve ardından ilişkini bitmeis.
    İlişki bittikten 3 ay içerisinde evlenmesi. Benim pandemi başlarında 2 sene aşk acısı çekmem.
    Evlenmeyecekseniz sevmeyin kardeşim Mutlu olsun her zaman.
  • 05-01-2024, 00:57:39
    #16
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Yazanların aksine kendin olma. Açtığın konuda da söylediğin gibi heyecanlısın. Henüz 20 yaşındasın ve muhtemelen hayatında daha çok insan girip çıkacak. Olabildiğince özgüvenli ol. Konu içeriklerinde ara ara sınır koyarak iltifat edebilirsin. Sosyal medyada gördüğün kişiye göre reelde çirkin olduğunu düşünsen bile bunu yansıtma. Tavırlarında istediğini elde edebilecek bir kişiliğin olduğunu görsün. Bir sonra ki buluşma için zemin hazırla. Keyif aldığı sosyal faaliyetleri öğren. Öğrendiklerin içinden bir kaçı senin hoşlanmadığın olsun. İletişim kurarken sadece gözlerinin içine bak. Utanacak bir durum yok. Açık biriyse saç rengini üzerine muhabbet aç vs vs
  • 05-01-2024, 01:24:27
    #17
    Calibur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar 20 yaşındayım yarın 1-2 haftadır Instagram'dan tanıştığım bir kızla ilk defa buluşacağız. Heyecanlıyım açıkçası biraz. Normalde internet üzerinden tanışıp ilişki ilerletilebileceğini pek düşünmüyordum. Sohbetin tıkanmasından falan endişe duyuyorum biraz.

    Tavsiyeleriniz nedir?

    Yarın akşam nasıl geçtiğini yazarım bakalım. Umarım iyi geçer
    Kardeşim heyecanını çok iyi anlıyorum ama öncelikle yapman gereken onunda senin gibi bir insan olduğunu hatırlaman ve yine aynı şekilde onun da seni ilk göreceğini hatırlaman. Kızlar her zaman özgüvene ve konuşmaya bakar sen de konuşmanla etkilersen gerisi zaten sendedir. Şimdiden kolaylıklar.
  • 05-01-2024, 01:57:49
    #18
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmazmı 2.5 sene gel gitli bir ilişki, pandemi başlaması ve ardından ilişkini bitmeis.
    İlişki bittikten 3 ay içerisinde evlenmesi. Benim pandemi başlarında 2 sene aşk acısı çekmem.
    Evlenmeyecekseniz sevmeyin kardeşim Mutlu olsun her zaman.
    Yüksek ihtimalle zengin birini bulmuştur kendince mantık evliliği olsa da mantıksız tercih yapmıştır. Neden diye sormayın, son cümlenizden kızın kaybettiği anlaşılıyor