• 03-01-2024, 16:04:44
    #1
    Merhaba arkadaşlar tarifem bitiyor ve bu pakete geçicem önerileriniz nedir yada emsali uyguna var mı
  • 03-01-2024, 16:14:51
    #2
    bu paket gayet iyiymiş ben 420TL ye 40gb geçen gün tarife yeniledim
  • 03-01-2024, 16:19:28
    #3
    bahattins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu paket gayet iyiymiş ben 420TL ye 40gb geçen gün tarife yeniledim
    Hocam çekim gücüne göre bu rakamlar bile bana çok fazla geliyor.
  • 03-01-2024, 16:39:52
    #4
    Şu şekilde bırakıyorum tarifemi 1 ay önce yeniledim
    Edit: 500 sms te var
  • 03-01-2024, 16:42:42
    #5
    kaptan041 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu şekilde bırakıyorum tarifemi 1 ay önce yeniledim
    Edit: 500 sms te var
    Size özel olabilirmi sitede ki fiyat acaayip farklı 😂
  • 03-01-2024, 16:48:05
    #6
    farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size özel olabilirmi sitede ki fiyat acaayip farklı 😂
    Hocam herkes yapabiliyor hatta forumda ticaret sebebi bile olmuştu bu konu arıyorsunuz Vodafonu diyorsunuz bune kardeşim çok pahalı tarife hattımı iptal edin diyorsunuz bu tarifeyi teklif ediyorlar direk cayma bedeli falan hiçbirsey yok ekstra 12 ay boyunca geçerli oluyor tavsiyem kendi operatörunuze aynı şekilde iletişim kurmanız
  • 03-01-2024, 16:51:32
    #7
    kaptan041 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam herkes yapabiliyor hatta forumda ticaret sebebi bile olmuştu bu konu arıyorsunuz Vodafonu diyorsunuz bune kardeşim çok pahalı tarife hattımı iptal edin diyorsunuz bu tarifeyi teklif ediyorlar direk cayma bedeli falan hiçbirsey yok ekstra 12 ay boyunca geçerli oluyor tavsiyem kendi operatörunuze aynı şekilde iletişim kurmanız
    Anladım hocam başka operatörden geçiş yapacağım sanırım turkcelle geçeceğim çekim gücünden dolayı