bahattins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu paket gayet iyiymiş ben 420TL ye 40gb geçen gün tarife yeniledim
Hocam çekim gücüne göre bu rakamlar bile bana çok fazla geliyor.