Hocam herkes yapabiliyor hatta forumda ticaret sebebi bile olmuştu bu konu arıyorsunuz Vodafonu diyorsunuz bune kardeşim çok pahalı tarife hattımı iptal edin diyorsunuz bu tarifeyi teklif ediyorlar direk cayma bedeli falan hiçbirsey yok ekstra 12 ay boyunca geçerli oluyor tavsiyem kendi operatörunuze aynı şekilde iletişim kurmanız
Anladım hocam başka operatörden geçiş yapacağım sanırım turkcelle geçeceğim çekim gücünden dolayı