• 03-01-2024, 15:34:45
    #1
    Merhaba,
    1 adet VDS satın aldım bu VDS üzerinden Online bir oyunda karakterimi AFK bırakıyorum. Sorun şu ki, uzak masaüstü bağlantısı açıkken hiçbir problem yok. Karakterim skill (yetenek) atmaya devam ediyor fakat uzak masaüstünü kapatınca karakter duruyor ve VDS bağlantısında CPU %3, %1 değerlere düşüyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim? Uzak masaüstü bağlantısı kapalıyken sunucunun kaynaklarını kullanmaya devam etmesini istiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum.

    Uzak masaüstü bağlantısı açıkken ( İlk açtığımda ) VDS kaynak değerleri



    Bağlantıyı kapatıp tekrar açtığımda VDS kaynak değerleri
  • 03-01-2024, 15:36:57
    #2
    Cabal online mercury 168 lvl dm yim konuya cevap olarak vds güç ayarlarında bekleme yeri olması lazımdı.
  • 03-01-2024, 15:37:26
    #3
    Hocam bosunami millet farm icin okadar laptop aliyo vds almak bi sizin mi akliniza geldi sizce
  • 03-01-2024, 15:40:31
    #4
    Lykaon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    1 adet VDS satın aldım bu VDS üzerinden Online bir oyunda karakterimi AFK bırakıyorum. Sorun şu ki, uzak masaüstü bağlantısı açıkken hiçbir problem yok. Karakterim skill (yetenek) atmaya devam ediyor fakat uzak masaüstünü kapatınca karakter duruyor ve VDS bağlantısında CPU %3, %1 değerlere düşüyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim? Uzak masaüstü bağlantısı kapalıyken sunucunun kaynaklarını kullanmaya devam etmesini istiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum.

    Uzak masaüstü bağlantısı açıkken ( İlk açtığımda ) VDS kaynak değerleri



    Bağlantıyı kapatıp tekrar açtığımda VDS kaynak değerleri
    Hocam ucuza bir adet vds al o aldığın vds den bu vds bağlanın sorun olmaz sanırım
  • 03-01-2024, 15:41:06
    #5
    uygulamaya administrator yetkisi verin.
  • 03-01-2024, 15:41:19
    #6
    ScineLy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cabal online mercury 168 lvl dm yim konuya cevap olarak vds güç ayarlarında bekleme yeri olması lazımdı.
    Onu da yaptım hocam, sonuç aynı


    Floser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bosunami millet farm icin okadar laptop aliyo vds almak bi sizin mi akliniza geldi sizce
    Laptop alınmasının sebebi oyunların yaptığı engellemeler hocam. O arkadaşların amacı oyuna girebilmek, bu oyunda öyle bir engelleme yok sorunun VDS taraflı olduğunu düşünüyorum.
  • 03-01-2024, 15:43:14
    #7
    VDS taraflı olabilir çünkü Darkorbit oyununda bota bırakırken sizin yaptığınız ayarlar ile sorunsuz kasabiliyorduk.
  • 03-01-2024, 15:46:47
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uygulamaya administrator yetkisi verin.
    Nasıl yapabilirim hocam
  • 03-01-2024, 15:47:58
    #9
    ScineLy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VDS taraflı olabilir çünkü Darkorbit oyununda bota bırakırken sizin yaptığınız ayarlar ile sorunsuz kasabiliyorduk.
    Ben de VDS taraflı olduğunu düşünüyorum hocam çünkü Makro programı indirdim mesela bağlantıyı kapatınca yine gidiyor. Bu bağlantıyı kapatınca VDS tarafında bir şeyler kesiliyor ama anlamadım