ScineLy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VDS taraflı olabilir çünkü Darkorbit oyununda bota bırakırken sizin yaptığınız ayarlar ile sorunsuz kasabiliyorduk.
Ben de VDS taraflı olduğunu düşünüyorum hocam çünkü Makro programı indirdim mesela bağlantıyı kapatınca yine gidiyor. Bu bağlantıyı kapatınca VDS tarafında bir şeyler kesiliyor ama anlamadım