• 03-01-2024, 15:51:06
    #10
    Lykaon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yapabilirim hocam
    Hocam sunucu firmanızdan konu ile ilgili destek alabilirsiniz.
    Sorununuz, uzak masaüstü bağlantısı kesildiği zaman oturumunuzun kapanması, uygulamalara yetki vererek arka planda çalışmasını devam ettirebilirsiniz.
  • 03-01-2024, 15:54:51
    #11
    Lykaon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de VDS taraflı olduğunu düşünüyorum hocam çünkü Makro programı indirdim mesela bağlantıyı kapatınca yine gidiyor. Bu bağlantıyı kapatınca VDS tarafında bir şeyler kesiliyor ama anlamadım

    Vnc ile denermisiniz