Lykaon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de VDS taraflı olduğunu düşünüyorum hocam çünkü Makro programı indirdim mesela bağlantıyı kapatınca yine gidiyor. Bu bağlantıyı kapatınca VDS tarafında bir şeyler kesiliyor ama anlamadım

Vnc ile denermisiniz