• 03-01-2024, 14:12:26
    #1
    Merhaba arkadaşlar, Dalgınlığım sonucu R10 üzerinden Konuyu gören biri WP üzerinden TL transfer istiyorum dedi.
    Konu sadece R10 üzerinde olduğu için siteden biri veya birileri olduğunu anladım. Neyse direk TL transfer işlemini gerçekleştirdim.
    Ve yazdığı WP yazışmalarını sildi engelledi SS olarak buraya atıyorum Numaraları BİLEN TANIYAN VEYA SİTE YÖNETİCİLERİNDEN RİCAM.
    Bu arkadaşın bulunması muhtemelen site içerisinde başkalarını da dolandırdılar veya dolandıracaklar.

    Kullanıcı adını ismini bilmiyorum sadece 2 farklı numara mevcut elimde tutar düşük olduğu için elimizden bir şey gelmez gibi gözüküyor.






  • 03-01-2024, 14:14:02
    #2
    Geçmiş olsun üstad. Tutar büyük veya küçük farketmeksizin " Hırsızlık " olarak nitelendirilmektedir. TCK'da bunun cezası mevcuttur. Hakkınızı aramanızı öneririm. Tekrarı olmaması dileğiyle görüşmek üzere.
  • 03-01-2024, 14:15:32
    #3
    Geçmiş olsun. Forum üzerinden, özel mesaj yoluyla onay almadan işlem yapmayın arkadaşlar.
  • 03-01-2024, 14:16:52
    #4
    Doguu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun üstad. Tutar büyük veya küçük farketmeksizin " Hırsızlık " olarak nitelendirilmektedir. TCK'da bunun cezası mevcuttur. Hakkınızı aramanızı öneririm. Tekrarı olmaması dileğiyle görüşmek üzere.

    Valla doğru hocam ama işte şimdi yani harbi yoruldum Adliyeler zaten milyonlarca dolandırıcılık dosyalarıyla doludur.
    bize sıra gelmez de , Emniyetteki arkadaşlarıma Numaraları ilettim Sorgulama yapacaklar bakalım ne çıkacak sonucuna göre gideceğiz.
  • 03-01-2024, 14:17:51
    #5
    Öncelikle geçmiş olsun. Yıllar önce Turkcell TL alımı başlıklı açtığım bir konu için geçtiğimiz haftalarda konunun kaldırıldığına dair mesaj gelmişti.
    Sebebi: Turkcell, Vodafone, Türk Telekom, Bimcell ve Diğer tüm operatörlere dair her türlü satım/alım/bozdurma yasaktır.
  • 03-01-2024, 14:18:46
    #6
    champion24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun. Yıllar önce Turkcell TL alımı başlıklı açtığım bir konu için geçtiğimiz haftalarda konunun kaldırıldığına dair mesaj gelmişti.
    Sebebi: Turkcell, Vodafone, Türk Telekom, Bimcell ve Diğer tüm operatörlere dair her türlü satım/alım/bozdurma yasaktır.


    Sadece TELEKOM üzerine yasak gelmiş galiba hocam diğer operatörler geçerli diye biliyorum.
  • 03-01-2024, 14:21:48
    #7
    inno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece TELEKOM üzerine yasak gelmiş galiba hocam diğer operatörler geçerli diye biliyorum.
    13 Aralık'da gelmiş mesaj.



    Umarım bir şekilde çözülür, geçmiş olsun tekrar.
  • 03-01-2024, 14:34:41
    #8
    Geçmiş olsun forumda yasak bozum işlemleri hocam zaten