Geçmiş olsun üstad. Tutar büyük veya küçük farketmeksizin " Hırsızlık " olarak nitelendirilmektedir. TCK'da bunun cezası mevcuttur. Hakkınızı aramanızı öneririm. Tekrarı olmaması dileğiyle görüşmek üzere.
Valla doğru hocam ama işte şimdi yani harbi yoruldum Adliyeler zaten milyonlarca dolandırıcılık dosyalarıyla doludur.
bize sıra gelmez de , Emniyetteki arkadaşlarıma Numaraları ilettim Sorgulama yapacaklar bakalım ne çıkacak sonucuna göre gideceğiz.