Geçmiş olsun üstad. Tutar büyük veya küçük farketmeksizin " Hırsızlık " olarak nitelendirilmektedir. TCK'da bunun cezası mevcuttur. Hakkınızı aramanızı öneririm. Tekrarı olmaması dileğiyle görüşmek üzere.