• 01-01-2024, 14:47:48
    #1
    merhaba bir ayakkabı almıştım ayakkabının burun kısımındaki file gibi olan yerler iki ayakkabıda da aynı yerden açıldı.
    2 kere garantiye yolladım kullanıcı hatası diyip gönderdiler.
    kullanıcı hatası olması için bıçak gibi bir aletle bilerek yırtmam lazım.
    başına gelen oldu mu ne yapmam lazım?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      turkaz18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      online başvuracağım dimi hocam 6 ay kadar sürüyor diye biliyorum ama
      Evet sürüyor benim bağımlı olduğum firma (franchising) dilekçelere savunma yapmazdı mahkemede sürekli haksız ilan ederdi ama sizin aldığınız grubu bilmem. Direk Adidas shop ise adidas Türkiye cevap yaza bilir kendilerine kalmış.

      Adidasta ayakkabıda taban ayrılması, kıyafetlerde dikiş sökülmesi ve tüylenme (tüylenme boyun kısmında ve bacak arasında ise girmiyor) dışında her şey garanti dışıdır ben 2 yıl çalıştım daha bu kuralı esnettiklerini görmedim . Çanta gibi aksesuarları çok takip etmedim az diye ama Ayakkabı ve Kıyafetteki durumları çok garantiye verdildiği için bilirim.
  • 01-01-2024, 14:49:25
    #2
    Adidasta çalıştım ayakkabıda taban ayrılması yoksa ki bu binde bir olur, garanti kapsamına girmez file yırtıldıysa maalesefki istediğiniz kadar gönderin garantiye almazlar. THH gidin çok uğraşmayın ama oradada sonuçlar çok iyi gelmeye biliyor bazen dikkatli bir dilekçe yazın.
  • 01-01-2024, 14:50:20
    #3
    Biproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adidasta çalıştım ayakkabıda taban ayrılması yoksa ki bu binde bir olur, garanti kapsamına girmez file yırtıldıysa maalesefki istediğiniz kadar gönderin garantiye almazlar. THH gidin çok uğraşmayın ama oradada sonuçlar çok iyi gelmeye biliyor bazen dikkatli bir dilekçe yazın.
    online başvuracağım dimi hocam 6 ay kadar sürüyor diye biliyorum ama
  • 01-01-2024, 14:54:27
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    turkaz18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    online başvuracağım dimi hocam 6 ay kadar sürüyor diye biliyorum ama
    Evet sürüyor benim bağımlı olduğum firma (franchising) dilekçelere savunma yapmazdı mahkemede sürekli haksız ilan ederdi ama sizin aldığınız grubu bilmem. Direk Adidas shop ise adidas Türkiye cevap yaza bilir kendilerine kalmış.

    Adidasta ayakkabıda taban ayrılması, kıyafetlerde dikiş sökülmesi ve tüylenme (tüylenme boyun kısmında ve bacak arasında ise girmiyor) dışında her şey garanti dışıdır ben 2 yıl çalıştım daha bu kuralı esnettiklerini görmedim . Çanta gibi aksesuarları çok takip etmedim az diye ama Ayakkabı ve Kıyafetteki durumları çok garantiye verdildiği için bilirim.