merhaba bir ayakkabı almıştım ayakkabının burun kısımındaki file gibi olan yerler iki ayakkabıda da aynı yerden açıldı.
2 kere garantiye yolladım kullanıcı hatası diyip gönderdiler.
kullanıcı hatası olması için bıçak gibi bir aletle bilerek yırtmam lazım.
başına gelen oldu mu ne yapmam lazım?