turkaz18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
online başvuracağım dimi hocam 6 ay kadar sürüyor diye biliyorum ama
Evet sürüyor benim bağımlı olduğum firma (franchising) dilekçelere savunma yapmazdı mahkemede sürekli haksız ilan ederdi ama sizin aldığınız grubu bilmem. Direk Adidas shop ise adidas Türkiye cevap yaza bilir kendilerine kalmış.

Adidasta ayakkabıda taban ayrılması, kıyafetlerde dikiş sökülmesi ve tüylenme (tüylenme boyun kısmında ve bacak arasında ise girmiyor) dışında her şey garanti dışıdır ben 2 yıl çalıştım daha bu kuralı esnettiklerini görmedim . Çanta gibi aksesuarları çok takip etmedim az diye ama Ayakkabı ve Kıyafetteki durumları çok garantiye verdildiği için bilirim.