• 30-12-2023, 12:06:50
    #1
    Merhabalar, teknik olarak farkları olsa da tasarımsal olarak ciddi farkları bulunmayan modellerde önerebileceğiniz en iyi seri ve tutulan renk sizce nedir?

    Apple Watch Series 8 vs SE 2nd Generation

    SE2 pişman eder mi? Series 8'deki Always On Display için almaya değer mi?

    Teşekkürler
  • 30-12-2023, 12:20:04
    #2
    Ben ekranı kapatıyorum genelde. Apple watchların çalışma süresini inceleyin demek istediğimi anlarsınız.
  • 30-12-2023, 12:24:34
    #3
    watch 8 kullanıyorum ekranı always modda tutarsanız 1 gün tutmazsanız şarjınız 2 gün gidiyor. Hep açık kalmasının bence bir amacı yok.

    2 ay oldu alalı. Bende SE ile 8 arasında kalıp daha sonra 8i aldım yeni model diye.
  • 30-12-2023, 12:25:31
    #4
    Ne alacaksanız model olarak fark etmeksizin cellular özelliğini alın
  • 30-12-2023, 12:26:31
    #5
    ozgunatik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    watch 8 kullanıyorum ekranı always modda tutarsanız 1 gün tutmazsanız şarjınız 2 gün gidiyor. Hep açık kalmasının bence bir amacı yok.

    2 ay oldu alalı. Bende SE ile 8 arasında kalıp daha sonra 8i aldım yeni model diye.
    kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ekranı kapatıyorum genelde. Apple watchların çalışma süresini inceleyin demek istediğimi anlarsınız.
    SE2'de ekran gövde oranı çok göze çarpar mı? Kenarları çok kalın gibi görünüyor (ekran dışında kalan siyah bölge)
  • 30-12-2023, 12:27:32
    #6
    Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alacaksanız model olarak fark etmeksizin cellular özelliğini alın
    Teşekkürler hocam.Şu an bir fırsat var ama SE2 ve Series 8 arasında kalındı onu değerlendirmeye çalışıyoruz.

    Cellular modellerde fiyat farkı çok maalesef
  • 30-12-2023, 12:31:50
    #7
    Vucatron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam.Şu an bir fırsat var ama SE2 ve Series 8 arasında kalındı onu değerlendirmeye çalışıyoruz.

    Cellular modellerde fiyat farkı çok maalesef
    O halde 7 alın cellular alın.

    Cellular olmayınca Apple watch’ın anlamı yok, bluetooth ile bağlamak hem telefon şarjınızı çabuk bitirecek hem 5-10 metre alanda kullanabileceksiniz.

    Cellular alın, telefonunuz evinizde de kalsa kullanırsınız. Harita açarsınız, arama yaparsınız.

    Yeni bir telefon işlevi görür hem internet hem arama şebeke kullanımı olarak. Turkcellseniz tabii
  • 30-12-2023, 12:50:33
    #8
    Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O halde 7 alın cellular alın.

    Cellular olmayınca Apple watch’ın anlamı yok, bluetooth ile bağlamak hem telefon şarjınızı çabuk bitirecek hem 5-10 metre alanda kullanabileceksiniz.

    Cellular alın, telefonunuz evinizde de kalsa kullanırsınız. Harita açarsınız, arama yaparsınız.

    Yeni bir telefon işlevi görür hem internet hem arama şebeke kullanımı olarak. Turkcellseniz tabii
    Turkcell fakat e-sim aktif edildiğinde fiziksel sim pasif oluyor.Cellular ile nasıl bir süreç ilerliyoruz
  • 30-12-2023, 13:35:32
    #9
    Vucatron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turkcell fakat e-sim aktif edildiğinde fiziksel sim pasif oluyor.Cellular ile nasıl bir süreç ilerliyoruz
    Selamlar,

    Böyle bir durum mevcut değil. E-sim saat için aktif ediliyor normal siminiz esime dönmüyor. Ben fiziki sim + apple watch cellular kullanıyorum.

    Telefonum şarjda kalıyor bazen unutuyorum ya da araçta bırakırım, toplantıya girerim başka yerde kalır ama saat yanımda olduğu için her zaman her yerde görüşmelerimi tamamlıyorum. Bazen de şehir dışında bir yere gideceğim oluyor, telefon yerine saatten açarım haritayı ki gece telefon lazım olursa şarjı bitmesin.

    Eğer cellular olmaz ise telefon yanınızda değilse hiç bir faydası yok tamamen sıfır.

    7 ve 8 serisi neredeyse aynı, 7 cellular alın