ozgunatik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
watch 8 kullanıyorum ekranı always modda tutarsanız 1 gün tutmazsanız şarjınız 2 gün gidiyor. Hep açık kalmasının bence bir amacı yok.

2 ay oldu alalı. Bende SE ile 8 arasında kalıp daha sonra 8i aldım yeni model diye.
kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ekranı kapatıyorum genelde. Apple watchların çalışma süresini inceleyin demek istediğimi anlarsınız.
SE2'de ekran gövde oranı çok göze çarpar mı? Kenarları çok kalın gibi görünüyor (ekran dışında kalan siyah bölge)