Konu
Apple Watch Kullananlar Konuya
30-12-2023, 12:24:34
#3
ozgunatik
watch 8 kullanıyorum ekranı always modda tutarsanız 1 gün tutmazsanız şarjınız 2 gün gidiyor. Hep açık kalmasının bence bir amacı yok.
2 ay oldu alalı. Bende SE ile 8 arasında kalıp daha sonra 8i aldım yeni model diye.