Vucatron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turkcell fakat e-sim aktif edildiğinde fiziksel sim pasif oluyor.Cellular ile nasıl bir süreç ilerliyoruz
Selamlar,

Böyle bir durum mevcut değil. E-sim saat için aktif ediliyor normal siminiz esime dönmüyor. Ben fiziki sim + apple watch cellular kullanıyorum.

Telefonum şarjda kalıyor bazen unutuyorum ya da araçta bırakırım, toplantıya girerim başka yerde kalır ama saat yanımda olduğu için her zaman her yerde görüşmelerimi tamamlıyorum. Bazen de şehir dışında bir yere gideceğim oluyor, telefon yerine saatten açarım haritayı ki gece telefon lazım olursa şarjı bitmesin.

Eğer cellular olmaz ise telefon yanınızda değilse hiç bir faydası yok tamamen sıfır.

7 ve 8 serisi neredeyse aynı, 7 cellular alın