Bu işe ne diyorsunuz?
5
●224
- 29-12-2023, 21:52:57Üstad.
Ekmek aslanın ağzında meslek değil o ama iş.
Bir üst merdivene çıkana kadar çalış ben girmek çok istedim nasip olmadı
İşimi tutturdum şükür.
Başarılar dilerim
Gidin görün deneyin beğenmezseniz çıkarsınız ama unutmayın lütfen
En doğrusunu siz bilirsiniz.
BAŞARILAR - 29-12-2023, 21:53:45Market elemanı diye baslatim pompayida kitlemesinler Türkiye'de hangi ise girsem başka is de iteliyorlardi sürekli 😂tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2023, 22:03:52Yaptığım bir iş tempolu olması bir yandan güzel zamanında severek yaptığım bir iş ti ama dikkat edilmesi gereken bir is sahte para kaçak müşteri eksik çekilmiş fiş odemesi vs. Severek yaparsan güzel iş hocam ama yoruculugu da var her çeşit insanla muhattap oluyorsun.