Üstad.
Ekmek aslanın ağzında meslek değil o ama iş.
Bir üst merdivene çıkana kadar çalış ben girmek çok istedim nasip olmadı
İşimi tutturdum şükür.

Başarılar dilerim
Gidin görün deneyin beğenmezseniz çıkarsınız ama unutmayın lütfen
En doğrusunu siz bilirsiniz.
BAŞARILAR