İş ararken evimize 2-3dk mesafedeki petrol istasyonuna market elemanı aradıklarını gördüm, istasyon merkezi bir konumda işlek yani, asgari ücret + yemek + prim veriyorlar. Daha önce yapan varsa önerir mi? Bu arada vardiyalı şekilde iş ve 8 saat günde.
Market elemanı diye baslatim pompayida kitlemesinler Türkiye'de hangi ise girsem başka is de iteliyorlardi sürekli 😂