• 14-03-2024, 02:15:28
    #19
    senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzak durulması gereken bir firma, az önce bir halt ettim yine sipariş geçtim.
    Özellikle de geçmeden önce sordum, hangi servis hızlı ve sağlam diye destek ekibide yazmış şu şu diye.
    Bende o id ile sipariş geçtim, tamamlanma 29 dk yazıyordu 2 saat oldu tı yok, desteğe yazıdm tık yok.
    Dedim daha önceki gibi sıkıntı yaşamıyalım bu sefer -trade geçerim ama nafile.



    Ben şikayet konusu açtığım günden beri ulaşan eden olmadı zaten ulaşsada çözüm odaklı olacağını düşünmüyordum. Biz gibi siteyi kullanan bir arkadaşın attığı yoruma -tradleri silinmiş diyordu ne kadar doğru veya değil bilmiyorum ama sanırım trade atmakta çözüm değil gibi 🤷
  • 14-03-2024, 02:23:06
    #20
    cancandijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şikayet konusu açtığım günden beri ulaşan eden olmadı zaten ulaşsada çözüm odaklı olacağını düşünmüyordum. Biz gibi siteyi kullanan bir arkadaşın attığı yoruma -tradleri silinmiş diyordu ne kadar doğru veya değil bilmiyorum ama sanırım trade atmakta çözüm değil gibi 🤷
    -trade atmak çözüm olur emin olun, ben şahsen -tradesi olan kişiler ile ticaret yapmıyorum. Benim gibi binlercesi var. Bu yüzden es geçmeyin basın. Bende sabah sipariş gelmezse -geçeceğim
  • 14-03-2024, 02:33:06
    #21
    senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -trade atmak çözüm olur emin olun, ben şahsen -tradesi olan kişiler ile ticaret yapmıyorum. Benim gibi binlercesi var. Bu yüzden es geçmeyin basın. Bende sabah sipariş gelmezse -geçeceğim
    -trade çözüm mü bilemedim -45 tradesi vardı bu firmanın ama şuan bomboş. İlginç
  • 14-03-2024, 10:34:05
    #22
    GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -trade çözüm mü bilemedim -45 tradesi vardı bu firmanın ama şuan bomboş. İlginç
    kurumsal firma olmanı bir avantajı olsa gerek, Yoksa R10 da bu kadar insanı mağdur edip hala üyeliği olması da ilginç. Yönetim bu konudan haberdar mı acaba ?
  • 14-03-2024, 22:01:53
    #23
    senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kurumsal firma olmanı bir avantajı olsa gerek, Yoksa R10 da bu kadar insanı mağdur edip hala üyeliği olması da ilginç. Yönetim bu konudan haberdar mı acaba ?
    Valla hocam yönetimin haberi var mı yok mu bilemem ama ya mağduriyeti giderdi tradeler silindi ya da başka bir şey bilemiyorum. ama -45 tradesi vardı
  • 14-03-2024, 22:52:16
    #24
    GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam yönetimin haberi var mı yok mu bilemem ama ya mağduriyeti giderdi tradeler silindi ya da başka bir şey bilemiyorum. ama -45 tradesi vardı
    ŞAhsen ben -tarden verdim, özelden iletişime geçtiler, kusura bakmayın. Olumsuz deneyim için, size nasıl yardımcı oabiliriz diye.
    Ama önemli olan o deneyimi yaşamadan çözmek.