Uzak durulması gereken bir firma, az önce bir halt ettim yine sipariş geçtim.
Özellikle de geçmeden önce sordum, hangi servis hızlı ve sağlam diye destek ekibide yazmış şu şu diye.
Bende o id ile sipariş geçtim, tamamlanma 29 dk yazıyordu 2 saat oldu tı yok, desteğe yazıdm tık yok.
Dedim daha önceki gibi sıkıntı yaşamıyalım bu sefer -trade geçerim ama nafile.
Ben şikayet konusu açtığım günden beri ulaşan eden olmadı zaten ulaşsada çözüm odaklı olacağını düşünmüyordum. Biz gibi siteyi kullanan bir arkadaşın attığı yoruma -tradleri silinmiş diyordu ne kadar doğru veya değil bilmiyorum ama sanırım trade atmakta çözüm değil gibi 🤷