cancandijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şikayet konusu açtığım günden beri ulaşan eden olmadı zaten ulaşsada çözüm odaklı olacağını düşünmüyordum. Biz gibi siteyi kullanan bir arkadaşın attığı yoruma -tradleri silinmiş diyordu ne kadar doğru veya değil bilmiyorum ama sanırım trade atmakta çözüm değil gibi 🤷
-trade atmak çözüm olur emin olun, ben şahsen -tradesi olan kişiler ile ticaret yapmıyorum. Benim gibi binlercesi var. Bu yüzden es geçmeyin basın. Bende sabah sipariş gelmezse -geçeceğim