kurumsal firma olmanı bir avantajı olsa gerek, Yoksa R10 da bu kadar insanı mağdur edip hala üyeliği olması da ilginç. Yönetim bu konudan haberdar mı acaba ?
Valla hocam yönetimin haberi var mı yok mu bilemem ama ya mağduriyeti giderdi tradeler silindi ya da başka bir şey bilemiyorum. ama -45 tradesi vardı