Meta uygulama reklamı hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Meta uygulama reklamı hakkında
8
●
144
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Meta uygulama reklamı hakkında
25-12-2023, 16:38:14
#1
miuraa
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Selamlar google play da bir uygulamamızın reklamını çıkacağız böyle bir sorunla karşılaşıyoruz sebebi veya çözümü nedir bilgisi olan lütfen yardım edebilir mi?
Kabul Edilen Cevap
fuat
1 Beğeni
Mesaja Git
Hocam developer'den uygulamayı reklam hesabına bağlaman gerekli öyle link atıp çıkacaksan trafik reklamı çıkabilirsin ancak.
https://www.facebook.com/business/help/303269370149084
Okumanı tavsiye ederim.
25-12-2023, 16:40:42
#2
fuat
Uygulama reklamı mı?
25-12-2023, 16:41:47
#3
miuraa
fuat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uygulama reklamı mı?
evet
25-12-2023, 16:45:23
#4
fuat
Uygulamayı bağladın mı
25-12-2023, 16:46:02
#5
miuraa
fuat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uygulamayı bağladın mı
evet hocam linki yapıştırınca orada gözüküyor eğer onu diyor iseniz
25-12-2023, 16:48:52
#6
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
fuat
Hocam developer'den uygulamayı reklam hesabına bağlaman gerekli öyle link atıp çıkacaksan trafik reklamı çıkabilirsin ancak.
https://www.facebook.com/business/help/303269370149084
Okumanı tavsiye ederim.
25-12-2023, 16:53:20
#7
miuraa
fuat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam developer'den uygulamayı reklam hesabına bağlaman gerekli öyle link atıp çıkacaksan trafik reklamı çıkabilirsin ancak.
https://www.facebook.com/business/help/303269370149084
Okumanı tavsiye ederim.
güzel bilgileriniz için çok teşekkür ederim eşik ile çıkıyorum da reklamları sizce hesaba bir zararı olur mu?
25-12-2023, 16:54:21
#8
fuat
miuraa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
güzel bilgileriniz için çok teşekkür ederim eşik ile çıkıyorum da reklamları sizce hesaba bir zararı olur mu?
Hocam eşikle çıkıyosan niye uğraşıyosun trafik at geç de eşikte trafik %90 patlar.
25-12-2023, 16:57:43
#9
miuraa
fuat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam eşikle çıkıyosan niye uğraşıyosun trafik at geç de eşikte trafik %90 patlar.
Eşikle geçen hafta çıktım trafik reklamı patlamadı hocam henüz ama uygulama reklamı daha sağlıklı olur diye o şekilde yapmak istedim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler