miuraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel bilgileriniz için çok teşekkür ederim eşik ile çıkıyorum da reklamları sizce hesaba bir zararı olur mu?
Hocam eşikle çıkıyosan niye uğraşıyosun trafik at geç de eşikte trafik %90 patlar.