fuat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eşikle çıkıyosan niye uğraşıyosun trafik at geç de eşikte trafik %90 patlar.
Eşikle geçen hafta çıktım trafik reklamı patlamadı hocam henüz ama uygulama reklamı daha sağlıklı olur diye o şekilde yapmak istedim