• 22-12-2023, 21:53:14
    #46
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hala aynı şeyi söylüyorum, kriz yok ve avmler dolu, 2024te ne olur bilemem tekrar degerlendirip kararımı veririm, kriz varsa nerde iflas eden şirketler? Kriz yok diye %100 zam ödemem mi gerekiyor? Elmayla Armutu kıyaslıyorsunuz, en muhalif ekonomist bile Türkiyede beklenildiği gibi kriz olmaz diyor, siz hala krizde kriz diyorsunuz, fahiş fiyat ve denetimsizlik var, kriz yok.
    Çok güzel şeyler yazılır da bu cümlelere, gidecek yer çıkmaz sokak. Aynan hacı hiç bir sıkıntı yok harika bir ülkeyiz 3 aylık maaşınla araba,ev alabiliyoruz herkes iyi ki varlar başımızda yoksa nasıl iyi geçinecektik, düşünsene iyi ülke olmasaydık nasıl olurduk.
  • 22-12-2023, 21:57:35
    #47
    ITenGriTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel şeyler yazılır da bu cümlelere, gidecek yer çıkmaz sokak. Aynan hacı hiç bir sıkıntı yok harika bir ülkeyiz 3 aylık maaşınla araba,ev alabiliyoruz herkes iyi ki varlar başımızda yoksa nasıl iyi geçinecektik, düşünsene iyi ülke olmasaydık nasıl olurduk.
    Yine 100 kişi yazacak, konuyla alakası olmayan, yok bmw alamıyoruz yok ev alamıyoruz diyen, sanki ben alıyoruz şu an mikemmel bir ekonomi var demişim gibi, hiçbiri koç sabancı 10 bin kişi çıkarıcak veya x firması şubatta iflasını açıklayacak diyemecek, hep boşa atacaklar neyse admine yazayımda son mesajı sildirim, boşuna boş mihabbete bildirim almak zoruma gidiyor👍
  • 22-12-2023, 22:00:04
    #48
    a101 de 172 gram vanilyalı tarçınlı bebe bisküvisi 22 liradan 13.75 e indi 1 haftadan fazla oldu fiyat güncel.tadını ben beğendim bebek yermi bilmem ben kendime aldım
  • 22-12-2023, 22:00:56
    #49
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine 100 kişi yazacak, konuyla alakası olmayan, yok bmw alamıyoruz yok ev alamıyoruz diyen, sanki ben alıyoruz şu an mikemmel bir ekonomi var demişim gibi, hiçbiri koç sabancı 10 bin kişi çıkarıcak veya x firması şubatta iflasını açıklayacak diyemecek, hep boşa atacaklar neyse admine yazayımda son mesajı sildirim, boşuna boş mihabbete bildirim almak zoruma gidiyor👍
    Hindistandan, Afganistandan daha kötü bir duruma gidiyoruz hala nerde iflas eden şirketler diye dolanıyorsunuz. Bir ekonominin kötü olması için illa firmaların batması gerekmiyor halk olarak batıyoruz. AVM'ler doluymuş napalım kuyudan su mu çıkartalım, benzin için kazmaları alıp 100m kuyu mu kazalım, sokaktan kedi köpek yakalıp köfte mi yapalım. Elbette AVM'ler dolu olacak bu insnların yaşamak için olan temel ihtiyaçlarını gidermesi gerekiyor. AVM'lerin doluluğu fiyatların ucuz olduğunu göstermiyor. Anlamak çok mu zor yoksa farklı bir problem mi var bilemiyorum. Size hayatınızda başarılar dilerim.
  • 22-12-2023, 22:15:42
    #50
    ITenGriTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hindistandan, Afganistandan daha kötü bir duruma gidiyoruz hala nerde iflas eden şirketler diye dolanıyorsunuz. Bir ekonominin kötü olması için illa firmaların batması gerekmiyor halk olarak batıyoruz. AVM'ler doluymuş napalım kuyudan su mu çıkartalım, benzin için kazmaları alıp 100m kuyu mu kazalım, sokaktan kedi köpek yakalıp köfte mi yapalım. Elbette AVM'ler dolu olacak bu insnların yaşamak için olan temel ihtiyaçlarını gidermesi gerekiyor. AVM'lerin doluluğu fiyatların ucuz olduğunu göstermiyor. Anlamak çok mu zor yoksa farklı bir problem mi var bilemiyorum. Size hayatınızda başarılar dilerim.
    Yine bildirim aldım, bu sefer iflas listesi geldi diye hızla açtım, ama yine aynı şey 😩😖 Tekrar yazıyorum, mikemmel ekonomi var, herkes et havuzunda yuzuyor demedik, ciddi kriz yok dedik, herkesin maaşı yatıyor, millet işinde gücünde, iş varsa ciddi kriz yoktur dedik,

    ha 2024te ciddi haberler gelir o zaman yazarız buyuk harflerle ayvayı yedik diye, şu an yapılan şey sadece öngörü, yani hani diyorlardı ya genel secimden sonra iflas diye, sonra yerel secim oldu bu, sonra da erken secim yakında denilip 2028 yine gelecek, bu da benim öngörüm. yok olmuyor işte kriz, herkesin keyfi yerinde.

    ha yok 2024 yılında kur patlar, iflaslar olur, asgari ucret 200$ olur o zaman da kkm gibi bir urun gelmez ve toparlanma olmaz senelerce, o zaman kriz var deriz, zaten o zaman bu konuyu burda tartisacak kimsenin hali ve zamani da olmaz, herkes kendi derdine düşer.

    hindistan, afganistanda asgari ücret 100$, biz de 400-500$ aynen hindistan afganistan oluyoz ama ne zaman? bu hızla 20 sene sonra kriz var diyebiliriz🤔
  • 22-12-2023, 22:25:32
    #51
    Zamlar Allah tarafından
  • 22-12-2023, 22:28:28
    #52
    Zamcık
  • 22-12-2023, 22:39:28
    #53
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine bildirim aldım, bu sefer iflas listesi geldi diye hızla açtım, ama yine aynı şey 😩😖 Tekrar yazıyorum, mikemmel ekonomi var, herkes et havuzunda yuzuyor demedik, ciddi kriz yok dedik, herkesin maaşı yatıyor, millet işinde gücünde, iş varsa ciddi kriz yoktur dedik,

    ha 2024te ciddi haberler gelir o zaman yazarız buyuk harflerle ayvayı yedik diye, şu an yapılan şey sadece öngörü, yani hani diyorlardı ya genel secimden sonra iflas diye, sonra yerel secim oldu bu, sonra da erken secim yakında denilip 2028 yine gelecek, bu da benim öngörüm. yok olmuyor işte kriz, herkesin keyfi yerinde.

    ha yok 2024 yılında kur patlar, iflaslar olur, asgari ucret 200$ olur o zaman da kkm gibi bir urun gelmez ve toparlanma olmaz senelerce, o zaman kriz var deriz, zaten o zaman bu konuyu burda tartisacak kimsenin hali ve zamani da olmaz, herkes kendi derdine düşer.

    hindistan, afganistanda asgari ücret 100$, biz de 400-500$ aynen hindistan afganistan oluyoz ama ne zaman? bu hızla 20 sene sonra kriz var diyebiliriz🤔
    Biz yaşayalım görelim değil bilsimsel verilere göre, belirli giden istatistiklere göre hesap yapıyoruz. 2013 yıllarında asgeri ücret 600$'ları gördü şuan 400$ ise ne kadar battığımızı hesaplamanız zor olmamalı, ayrıca iyi araştırmanızı tavsiye ederim Hindistanda en vasıfsız eleman 200$ civarinda asgeri ücret kazanıyor.
  • 22-12-2023, 23:26:54
    #54
    Administrator
    Maalesef enflasyon düşürülemedikçe herşey artmaya devam edecek gibi görünüyor.