Evet hala aynı şeyi söylüyorum, kriz yok ve avmler dolu, 2024te ne olur bilemem tekrar degerlendirip kararımı veririm, kriz varsa nerde iflas eden şirketler? Kriz yok diye %100 zam ödemem mi gerekiyor? Elmayla Armutu kıyaslıyorsunuz, en muhalif ekonomist bile Türkiyede beklenildiği gibi kriz olmaz diyor, siz hala krizde kriz diyorsunuz, fahiş fiyat ve denetimsizlik var, kriz yok.
Çok güzel şeyler yazılır da bu cümlelere, gidecek yer çıkmaz sokak. Aynan hacı hiç bir sıkıntı yok harika bir ülkeyiz 3 aylık maaşınla araba,ev alabiliyoruz herkes iyi ki varlar başımızda yoksa nasıl iyi geçinecektik, düşünsene iyi ülke olmasaydık nasıl olurduk.