trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine 100 kişi yazacak, konuyla alakası olmayan, yok bmw alamıyoruz yok ev alamıyoruz diyen, sanki ben alıyoruz şu an mikemmel bir ekonomi var demişim gibi, hiçbiri koç sabancı 10 bin kişi çıkarıcak veya x firması şubatta iflasını açıklayacak diyemecek, hep boşa atacaklar neyse admine yazayımda son mesajı sildirim, boşuna boş mihabbete bildirim almak zoruma gidiyor👍
Hindistandan, Afganistandan daha kötü bir duruma gidiyoruz hala nerde iflas eden şirketler diye dolanıyorsunuz. Bir ekonominin kötü olması için illa firmaların batması gerekmiyor halk olarak batıyoruz. AVM'ler doluymuş napalım kuyudan su mu çıkartalım, benzin için kazmaları alıp 100m kuyu mu kazalım, sokaktan kedi köpek yakalıp köfte mi yapalım. Elbette AVM'ler dolu olacak bu insnların yaşamak için olan temel ihtiyaçlarını gidermesi gerekiyor. AVM'lerin doluluğu fiyatların ucuz olduğunu göstermiyor. Anlamak çok mu zor yoksa farklı bir problem mi var bilemiyorum. Size hayatınızda başarılar dilerim.