ITenGriTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel şeyler yazılır da bu cümlelere, gidecek yer çıkmaz sokak. Aynan hacı hiç bir sıkıntı yok harika bir ülkeyiz 3 aylık maaşınla araba,ev alabiliyoruz herkes iyi ki varlar başımızda yoksa nasıl iyi geçinecektik, düşünsene iyi ülke olmasaydık nasıl olurduk.
Yine 100 kişi yazacak, konuyla alakası olmayan, yok bmw alamıyoruz yok ev alamıyoruz diyen, sanki ben alıyoruz şu an mikemmel bir ekonomi var demişim gibi, hiçbiri koç sabancı 10 bin kişi çıkarıcak veya x firması şubatta iflasını açıklayacak diyemecek, hep boşa atacaklar neyse admine yazayımda son mesajı sildirim, boşuna boş mihabbete bildirim almak zoruma gidiyor👍