trk2019 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu nasıl zam, neler oluyor?
64
●4.210
- 22-12-2023, 21:57:35Yine 100 kişi yazacak, konuyla alakası olmayan, yok bmw alamıyoruz yok ev alamıyoruz diyen, sanki ben alıyoruz şu an mikemmel bir ekonomi var demişim gibi, hiçbiri koç sabancı 10 bin kişi çıkarıcak veya x firması şubatta iflasını açıklayacak diyemecek, hep boşa atacaklar neyse admine yazayımda son mesajı sildirim, boşuna boş mihabbete bildirim almak zoruma gidiyor👍ITenGriTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2023, 22:00:56Hindistandan, Afganistandan daha kötü bir duruma gidiyoruz hala nerde iflas eden şirketler diye dolanıyorsunuz. Bir ekonominin kötü olması için illa firmaların batması gerekmiyor halk olarak batıyoruz. AVM'ler doluymuş napalım kuyudan su mu çıkartalım, benzin için kazmaları alıp 100m kuyu mu kazalım, sokaktan kedi köpek yakalıp köfte mi yapalım. Elbette AVM'ler dolu olacak bu insnların yaşamak için olan temel ihtiyaçlarını gidermesi gerekiyor. AVM'lerin doluluğu fiyatların ucuz olduğunu göstermiyor. Anlamak çok mu zor yoksa farklı bir problem mi var bilemiyorum. Size hayatınızda başarılar dilerim.trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2023, 22:15:42Yine bildirim aldım, bu sefer iflas listesi geldi diye hızla açtım, ama yine aynı şey 😩😖 Tekrar yazıyorum, mikemmel ekonomi var, herkes et havuzunda yuzuyor demedik, ciddi kriz yok dedik, herkesin maaşı yatıyor, millet işinde gücünde, iş varsa ciddi kriz yoktur dedik,ITenGriTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ha 2024te ciddi haberler gelir o zaman yazarız buyuk harflerle ayvayı yedik diye, şu an yapılan şey sadece öngörü, yani hani diyorlardı ya genel secimden sonra iflas diye, sonra yerel secim oldu bu, sonra da erken secim yakında denilip 2028 yine gelecek, bu da benim öngörüm. yok olmuyor işte kriz, herkesin keyfi yerinde.
ha yok 2024 yılında kur patlar, iflaslar olur, asgari ucret 200$ olur o zaman da kkm gibi bir urun gelmez ve toparlanma olmaz senelerce, o zaman kriz var deriz, zaten o zaman bu konuyu burda tartisacak kimsenin hali ve zamani da olmaz, herkes kendi derdine düşer.
hindistan, afganistanda asgari ücret 100$, biz de 400-500$ aynen hindistan afganistan oluyoz ama ne zaman? bu hızla 20 sene sonra kriz var diyebiliriz🤔 - 22-12-2023, 22:39:28Biz yaşayalım görelim değil bilsimsel verilere göre, belirli giden istatistiklere göre hesap yapıyoruz. 2013 yıllarında asgeri ücret 600$'ları gördü şuan 400$ ise ne kadar battığımızı hesaplamanız zor olmamalı, ayrıca iyi araştırmanızı tavsiye ederim Hindistanda en vasıfsız eleman 200$ civarinda asgeri ücret kazanıyor.trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2023, 23:26:54AdministratorMaalesef enflasyon düşürülemedikçe herşey artmaya devam edecek gibi görünüyor.