Gainer almanı önermem, gainer alırsan sadece göbeğin olur ve aynı hamile gibi olur.
Gainerden daha ucuz olan şu karışımı deneyebilirsin 250 gr bebek bisküvisi (ben genelde 1 kg lık büyük paketler şeklinde alıyorum içinde 250 gr 4 lü paket oluyor)
İçerisine 500 ml süt katıyorum blenderda bunu içecek haline getiriyorum. Günde 2 kere sabah akşam bunu içersen 2300 kalori yapıyor. Zaten normal bir insanın alması gereken kalori miktarı 2000 kalori. Bunun yanında normal öğünlerini de yersen günlük 4000 kalori alabilirsin ortalama.
Tabi pek sağlıklı değil çünkü vücuduna şeker yüklüyorsun, ancak ben kilo almak istiyorum dersen bunu yapabilirsin.
Veya bebe bisküvisi yerine 2 adet istediğin bir bisküviyi karıştırıp hergün farklı tad deneyebilirsin sütle birlikte.
kilo almak için neler yenmeli
12
●204
- 21-12-2023, 21:19:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.teşekkürler hocam tarif içinType adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
içerisine ekstra bal,muz,yulaf koysam uyarmı - 21-12-2023, 21:52:57Koyabilirsiniz, ancak çok ağır olur. Bence gerek yokomergokkaya12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsettiğim tarifin 1 öğünü 20 TL ye geliyor en son hesaplamamda bu şekilde hesaplamıştım
Gainer ise 750 kalori ve 1 servisi 50 tl civarına geliyor. - 22-12-2023, 05:08:35Değerli kardeşim, öyle onu yerim bunu yerim diye kilo alamazsın, kalori hesabınıda boşuna yapma metabolizman hızlıysa veya bir problem varsa ne kadar yersen okadar yakarsın, yakamazsan da göbekten yağlanırsın veya wc'de zaman geçirirsin.
İlk başta kan ve hormon testlerini bir yaptır, herşey normal mi ona göre kesin ve kesin düzenli yemek, ve spor.