Değerli kardeşim, öyle onu yerim bunu yerim diye kilo alamazsın, kalori hesabınıda boşuna yapma metabolizman hızlıysa veya bir problem varsa ne kadar yersen okadar yakarsın, yakamazsan da göbekten yağlanırsın veya wc'de zaman geçirirsin.
İlk başta kan ve hormon testlerini bir yaptır, herşey normal mi ona göre kesin ve kesin düzenli yemek, ve spor.