Gainer almanı önermem, gainer alırsan sadece göbeğin olur ve aynı hamile gibi olur.
Gainerden daha ucuz olan şu karışımı deneyebilirsin 250 gr bebek bisküvisi (ben genelde 1 kg lık büyük paketler şeklinde alıyorum içinde 250 gr 4 lü paket oluyor)
İçerisine 500 ml süt katıyorum blenderda bunu içecek haline getiriyorum. Günde 2 kere sabah akşam bunu içersen 2300 kalori yapıyor. Zaten normal bir insanın alması gereken kalori miktarı 2000 kalori. Bunun yanında normal öğünlerini de yersen günlük 4000 kalori alabilirsin ortalama.
Tabi pek sağlıklı değil çünkü vücuduna şeker yüklüyorsun, ancak ben kilo almak istiyorum dersen bunu yapabilirsin.
Veya bebe bisküvisi yerine 2 adet istediğin bir bisküviyi karıştırıp hergün farklı tad deneyebilirsin sütle birlikte.
teşekkürler hocam tarif için
içerisine ekstra bal,muz,yulaf koysam uyarmı