• 20-12-2023, 20:14:32
    #1
    Birer tane telefonu gözüme kestirdim buralardan. Durum olarak mükemmel yazıyor. Hiç alım yapan oldu mu buralardan? Güvenilirliği nedir?
  • 20-12-2023, 20:20:45
    #2
    Bundan 2 sene önce Easycep’den iPhone 6S Plus almıştım aynı sizinki gibi ‘sözde’ mükemmel durumdaydı, telefonun ekranı sarı gösteriyordu hadi neyse idare ederiz diyerek kullanmaya devam ettim. Aradan biraz zaman geçince home tuşu işlevini kaybetti; ne parmak okudu ne de uygulama arası geçiş yapabildim. Daha sonra zil sesi düğmesi bozuldu.

    Hocam kısacası böyle sitelerden ürün alınmaz ben destek ekibiyle görüştüğümde bana telefonun bütün parçalarının orijinal olduğu söyleniyordu. Sonu hüsran…
  • 20-12-2023, 20:22:58
    #3
    Getmobilden iphone 8 aldım. Sadece kasa değişmiş yazıyordu. Telefonu düşürdüm tamire götürdüm içini açan adam neredeyse sadece anakartın orijinal, kullanılan parçalar da hep yan sanayi kalitesiz şeyler dedi. Mart ayında aldığım telefon şu anda çok kötü durumda.
  • 20-12-2023, 20:23:46
    #4
    https://cdabilisim.com/ buradan alabilirsiniz
  • 20-12-2023, 21:03:09
    #5
    Easycepten alınma iPhone 7 kullanıyorum 1 senedir bir sıkıntısını göremedim ancak ekran yan sanayi olduğu için arkadaşımdaki orijinal ekranlı iPhone 7 ile dağlar kadar fark var sapsarı resmen. Ben şahsen tekrar bu siteyi kullanmam çünkü bir parçası değişmiş deselerde bütün parçalar değişmiş oluyor.
  • 20-12-2023, 22:47:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    easycepten iphone 6s aldım. 4-5 aydır kullanıyorum. telefon tertemiz ve sağlam çiziği yok. çok nadir kullanıyorum. günlük ortalama 5-10 dakikaya denk gelir. bir kusur yok şimdilik.