Getmobilden iphone 8 aldım. Sadece kasa değişmiş yazıyordu. Telefonu düşürdüm tamire götürdüm içini açan adam neredeyse sadece anakartın orijinal, kullanılan parçalar da hep yan sanayi kalitesiz şeyler dedi. Mart ayında aldığım telefon şu anda çok kötü durumda.