Bundan 2 sene önce Easycep’den iPhone 6S Plus almıştım aynı sizinki gibi ‘sözde’ mükemmel durumdaydı, telefonun ekranı sarı gösteriyordu hadi neyse idare ederiz diyerek kullanmaya devam ettim. Aradan biraz zaman geçince home tuşu işlevini kaybetti; ne parmak okudu ne de uygulama arası geçiş yapabildim. Daha sonra zil sesi düğmesi bozuldu.

Hocam kısacası böyle sitelerden ürün alınmaz ben destek ekibiyle görüştüğümde bana telefonun bütün parçalarının orijinal olduğu söyleniyordu. Sonu hüsran