• 19-12-2023, 23:58:28
    #1
    Merhabalar,

    bugün öğlen saatlerinde binamızda yer alan bir dairede yangın çıktı. 30 dairenin gider ve temiz su boruları tamamen erimiş durumda. Bina da su kullanımı, gider kullanımı yapılamamakta. Bu durumda devletten yardım alabilir miyiz bilgisi olan var mı? Kaymakamlık, belediye vs.
  • 20-12-2023, 00:07:17
    #2
    Yardım alabilirmisin devletten bilmemde binanın sigortası varsa kasıtlı yangın değilse sigorta karşılar
  • 20-12-2023, 00:14:46
    #3
    Hocam çok geçmiş olsun. Sigorta var ise yangını karşılar. Diğer türlü Devlet hakkında maalesef yorum yapamıyorum.