Merhabalar,

bugün öğlen saatlerinde binamızda yer alan bir dairede yangın çıktı. 30 dairenin gider ve temiz su boruları tamamen erimiş durumda. Bina da su kullanımı, gider kullanımı yapılamamakta. Bu durumda devletten yardım alabilir miyiz bilgisi olan var mı? Kaymakamlık, belediye vs.