Konu
Binamızda Yangın Çıktı - Devlet Desteği Hk.
20-12-2023, 00:14:46
#3
NorthKiNG
Hocam çok geçmiş olsun. Sigorta var ise yangını karşılar. Diğer türlü Devlet hakkında maalesef yorum yapamıyorum.