• 19-12-2023, 23:32:53
    #19
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli hocalarım ben de sizin gibi yıllarca Silkroad oynadım. Konuyu açan arkadaş keşke o günlere dönsek demiş. Keşke o günlere dönüp Silkroad oynamak yerine adam akıllı derslerime çalışıp daha iyi yerlere gelebilseydim diyorum
    Bak bu mantıklı bnede onu dıyorum bazen hocam saatlerce 8 saat oynadığım günleri biliyorum sizde benim gibi düşünüyorsuunuz
  • 20-12-2023, 01:14:26
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Alesta, Ayasofya, Yörük buralarda büyüdük Güzel oyundu fakat sonradan çok batırdılar.
    Simya, kuşak felan gereksiz zarar verdi. PVP serverler sarıyordu fakat artık eski heves yok.
  • 20-12-2023, 01:50:34
    #21
    İstiklal de başlamıştık sonra Osmanlı açılınca oraya geçtik. Günde 1 biyolog verip, bk okuyorduk, vadide grup kasılıyorduk. O yıldan bu zamana kadar hala görüştüğüm arkadaşlarım var, hatta ailecek görüştüğüm bile var. Hey gidi günler hey.
  • 20-12-2023, 04:06:44
    #22
    Halen YouTubede videolarını devamlı izlerim tekrar başlamaya çok hevesim var ancak maalesef vaktim yok....
  • 20-12-2023, 04:08:05
    #23
    AbdullahAsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trde okcuydum TRDE tek bende vardı havalı çelik yay %51 ortalamalı hala resmi durur atıyorum eski günler geldi aklıma ulan ne günlerdi be

    Yanlız ortalama çok iyiymiş 😅 halen iyi para eder bu ortalama 😄
  • 20-12-2023, 04:28:32
    #24
    Selamlar, Tramolaydı sanırım sunucunun adı, hey gidi heeeyy! Güzel zamanlardı.
  • 20-12-2023, 08:20:22
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak bu mantıklı bnede onu dıyorum bazen hocam saatlerce 8 saat oynadığım günleri biliyorum sizde benim gibi düşünüyorsuunuz
    Hocam ne 8 i ne 10 u. Günün 24 saati haftanın 7 günü, ayın 30 günü pc açık harıl harıl çalışırdı yıllarca.. Yazık valla onca zaman yormuşuz kendimizi Oyun oynadığım saatin yarısının yarısına ders çalışsaymışım şimdi bilgisayar mühendisi hedefim vardı o olurdum..
  • 20-12-2023, 12:58:25
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Metin2 internet kafede oyanırken çok keyifliydi. Arkadaş grubuyla hareket edip eğlenirdik.
  • 20-12-2023, 14:00:31
    #27
    İstiklalde oynardım, sabah uykudan feragat edip vadide okçularda kasılıp daha sonra zindan 2. kata gidip 2 grup slot çekebiliyordum 3. yü çekince zevkten 4 köşe olurdum Hey gidi günler..