AbdullahAsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trde okcuydum TRDE tek bende vardı havalı çelik yay %51 ortalamalı hala resmi durur atıyorum eski günler geldi aklıma ulan ne günlerdi be

Yanlız ortalama çok iyiymiş 😅 halen iyi para eder bu ortalama 😄