Bak bu mantıklı bnede onu dıyorum bazen hocam saatlerce 8 saat oynadığım günleri biliyorum sizde benim gibi düşünüyorsuunuz
Hocam ne 8 i ne 10 u. Günün 24 saati haftanın 7 günü, ayın 30 günü pc açık harıl harıl çalışırdı yıllarca.. Yazık valla onca zaman yormuşuz kendimizi

Oyun oynadığım saatin yarısının yarısına ders çalışsaymışım şimdi bilgisayar mühendisi hedefim vardı o olurdum..